No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

Shopping cart

ITIL 4® Specialist Drive Stakeholder Value

Domovská stránka » ITIL 4® Specialist Drive Stakeholder Value

ITIL 4® Specialist Drive Stakeholder Value

O  kurze

Kurz ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) je zameraný na riadenie interakcií medzi poskytovateľmi služieb a ich zákazníkmi, používateľmi, dodávateľmi a inými zainteresovanými stranami. Učí, ako vytvárať hodnotu spoločne s klientmi, ako efektívne riadiť zákaznícku cestu (customer journey) a zlepšovať zákaznícku skúsenosť (CX).

Kurz pokrýva dôležité aspekty ako budovanie vzťahov, komunikáciu, riadenie očakávaní, návrh a riadenie služieb, SLA, onboarding a offboarding zákazníkov, či hodnotenie spokojnosti. Je ideálny pre tých, ktorí pracujú v oblastiach zákazníckej podpory, riadenia služieb, vývoja a prevádzky IT služieb, a ktorí chcú prehĺbiť svoje schopnosti v oblasti zapájania stakeholderov.

Študijné materiály

Účastníci kurzu získajú oficiálne študijné materiály v anglickom jazyku. Výučba v prípade prezenčnej alebo online formy prebieha v slovenskom jazyku, ak je zabezpečený slovenský lektor. Certifikačná skúška je v angličtine, formou online testu s výberom správnej odpovede.

Prečo absolvovať kurz

  • Osvojenie si princípov vytvárania spoločnej hodnoty so zákazníkmi a riadenia ich skúsenosti počas celého životného cyklu služby
  • Získanie zručností v oblasti zapájania zainteresovaných strán a navrhovania zákazníckej cesty
  • Porozumenie najdôležitejším princípom spolupráce so zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi
  • Rozšírenie schopností v oblasti riadenia vzťahov, očakávaní a dohodnutých úrovní služieb (SLA)
  • Splnenie jednej z podmienok na získanie úrovne ITIL 4 Managing Professional
  • Nadobudnutie medzinárodne uznávaného certifikátu, ktorý podporuje profesionálny rozvoj a uplatnenie na trhu práce

Obsah kurzu

 

  • Úvod do základných pojmov a konceptov ITIL 4 DSV
    • Definície a terminológia zameraná na vzťahy so zainteresovanými stranami
    • Prínosy a cieľ kurzu DSV – riadenie vzťahov a tvorba hodnoty so zainteresovanými stranami
    • Miesto a význam certifikácie DSV v rámci ITIL 4
  • Riadenie hodnôt a vzťahov so zainteresovanými stranami
    • Tvorba hodnoty a vzájomná spolupráca so zákazníkmi a používateľmi
    • Identifikácia a riadenie potrieb a očakávaní zainteresovaných strán
    • Manažment vzťahov – komunikácia a angažovanosť
    • Náklady, riziká a výstupy v kontexte stakeholder managementu
  • Základné princípy riadenia stakeholderov
    • Kľúčové princípy pre riadenie stakeholderov v rámci IT služieb
    • Praktické aplikácie princípov na podporu zákazníckej skúsenosti a spokojnosti
  • Kľúčové aspekty riadenia zainteresovaných strán
    • Úloha ľudských zdrojov a organizačných štruktúr pri riadení vzťahov
    • Technologické nástroje na podporu komunikácie a zapojenia stakeholderov
    • Spolupráca s dodávateľmi a partnermi
    • Hodnotové toky a operácie z pohľadu zainteresovaných strán
    • Vplyv vonkajšieho prostredia a riadenie očakávaní (vrátane PESTLE faktorov)
  • Systém hodnoty služieb so zameraním na stakeholderov
    • Prehľad systému hodnoty služieb so zreteľom na riadenie stakeholderov
    • Reťazec tvorby hodnoty služieb a jeho aplikácia na engagement so zákazníkmi a partnermi
  • Neustále zlepšovanie v riadení stakeholderov
    • Základy kontinuálneho zlepšovania služieb so zameraním na potreby a spätnú väzbu od stakeholderov
    • Model neustáleho zlepšovania a jeho využitie pre zvýšenie hodnoty pre zainteresované strany
    • Prepojenie medzi neustálym zlepšovaním a princípmi DSV
  • Postupy ITIL relevantné pre kurz DSV – prehľad
    • Účel postupov z pohľadu riadenia stakeholderov
    • Riadenie zmien – komunikácia a minimalizácia dopadu na zainteresované strany
    • Riešenie incidentov a ich vplyv na zákaznícku skúsenosť
    • Riadenie problémov so zameraním na prevenciu negatívneho dopadu na stakeholderov
    • Spracovanie požiadaviek na servis a ich komunikácia so stakeholdermi
    • Role Service Desku v interakcii so zákazníkmi a používateľmi
    • Riadenie dohôd o úrovni služieb (SLA) a očakávaní

Prezenčná forma

Prezenčná forma je tradičný spôsob výučby. Tento formát prebieha ako interakčný priamy kontakt medzi lektorom a účastníkmi kurzu formou výkladu problematiky, praktických príkladov a cvičení a samozrejme diskusie. Účastníci majú tak možnosť pýtať sa okamžite  svoje otázky a dostávať na ne odpovede. Kurz prebieha za fyzickej účasti lektora a účastníkov kurzu v našich priestoroch v Žiline alebo Bratislave. Kurz trvá 3 dni počas pracovných dní od 8:00 do 16:00.

Online forma

Účastníci absolvujú kurz online so živým lektorom cez počítač. Účastníci budú mať prístup k študijným materiálom v podobe súboru. Interakcia medzi účastníkmi a lektorom prebieha v podobe online výkladu a diskusie. Online verzia kurzu poskytuje flexibilitu a umožňuje sa pripojiť z pohodlia domova alebo z práce.

E-learning forma

E-learning predstavuje formu samoštúdia študijných materiálov v e-learningovom konte. Výhodou tejto formy štúdia je úplná pružnosť v termínoch, keďže nie je nutnosť viazať sa na lektora alebo priestory. Táto forma je z pohľadu účastníkov najflexibilnejšia, keďže je možné venovať sa kurzu podľa vlastných možností a preferencií.

 

 

Ako to prebieha?

Účastník, ktorý si vyberie formu e-learningu získa prístupové kódy do e-learningového konta pre absolvovanie kurzu. Účastníci môžu postupovať vlastným tempom v priebehu celého vzdelávania. Výhodou je optimalizácia pre mobilné zariadenia, čo znamená, že vzdelávať sa budete môcť kdekoľvek a kedykoľvek. Kvôli vzdelávaniu nemusíte nikam cestovať alebo sa prispôsobovať termínom, stačí Vám iba počítač/telefón a prístup k internetu. Počas celého vzdelávania máte prístup ku kontrolným záznamom procesu učenia  a možnosť tak sledovať svoj pokrok.

Obsah tejto e-learningovej formy kurzu zodpovedá ostatným formám (online alebo prezenčnej). Pri e-learningu je výklad školiteľa nahrádzaný audiovizuálnou nahrávkou v anglickom jazyku.

Obsah kurzu  pozostáva z  prvkov a aktivít ako:

  • prípadové štúdie,
  • praktické cvičenia,
  • online prezentácie,
  • videoukážky,
  • výklady,
  • animácie,
  • cvičné testy,
  • podporné materiály.

So zodpovedným prístupom k samoštúdiu, je táto forma vzdelávania naozaj výhodou, keďže ponúka:

  • individuálnu dĺžku času na štúdium,
  • možnosť viacnásobného opakovania kapitol,
  • výber konania skúšky podľa vlastných možností,
  • získavanie priebežného hodnotenia.

Certifikačná skúška cez e-learning

Po absolvovaní každej kapitoly sa účastníkovi sprístupnia otázky, ktoré preverujú získané znalosti a pripravujú ho na záverečnú skúšku. Absolvovaním všetkých kapitol budete pripravený na záverečnú skúšku, ktorú môžete vykonať z pohodlia domova ihneď po dokončení alebo neskôr podľa vlastného uváženia.

Certifikačnú skúšku je potrebné vykonať do 12 mesiacov od zakúpenia e-learningovej formy kurzu!

Aký je rozdiel medzi formou online a e-learning?

Hlavným rozdielom je forma výučby. Pokiaľ pri online musí byť účastník prítomný a aktívny počas vyučovacích hodín pri e-learningu si toto plánuje a organizuje sám. Získaním kódov a prístupu si vyhradzujete čas na vzdelávanie sám a nikto iný vás v tom neobmedzuje. V prípade zmeny plánov, nemáte žiadnu absenciu a nemusíte si riešiť náhradný termín výučby.

E-learning poskytuje naozaj dlhý časový úsek (1 rok) na zvládnutie problematiky, opakovanie jednotlivých kapitol a samoštúdium pre úspešné zvládnutie certifikačnej skúšky.

 

Ako sa prihlásim na kurz?

Kliknutím na tlačidlo Mám záujem otvoríte formulár. Po jeho vyplnení kliknite Odoslať. Obratom vás bude kontaktovať náš zamestnanec s informáciami o realizácií kurzu. Ak je vypísaný termín kurzu, môžete sa priamo prihlásiť na tento termín. Vyhradzujeme si právo neotvoriť kurz v prípade nenaplnenia minimálnej požadovanej kapacity.

Je to pokročilý certifikačný kurz v rámci ITIL 4, ktorý sa zameriava na riadenie vzťahov so zainteresovanými stranami a maximalizáciu hodnoty služieb prostredníctvom efektívnej interakcie so zákazníkmi, užívateľmi a ďalšími stakeholdermi.

Kurz je vhodný pre profesionálov v IT a manažérov služieb, ktorí sú zodpovední za riadenie požiadaviek zákazníkov, zákaznícku skúsenosť, servisné dodávky, ako aj za optimalizáciu zákazníckych vzťahov a tvorbu hodnoty.

Odporúča sa mať certifikát ITIL 4 Foundation, pretože DSV stavia na základných znalostiach o ITIL 4 koncepciách, systéme hodnoty služieb a základných princípoch.

Kurz sa spravidla realizuje ako 3- až 4-denný intenzívny školenie, ktoré kombinuje teóriu s praktickými príkladmi a cvičeniami. Môže byť poskytovaný ako prezenčne alebo online.

ITIL

1560€

(€ s DPH)

Cena certifikačnej skúšky je zahrnutá v cene kurzu!

Informácie

  • 08.2025 │Bratislava, online
  • 09.2025 │Žilina, online

Mám záujem o certifikáciu!

Vstupné znalosti

Podmienkou účasti je platný certifikát ITIL 4 Foundation. Odporúča sa aspoň dvojročná prax v oblasti IT služieb alebo IT Service Managementu. Základné technické zručnosti a práca s počítačom sú samozrejmosťou.

Cieľová skupina

  • IT projektový manažér,
  • IT špecialista,
  • IT manažér,
  • IT konzultant,
  • vedúci IT tímu,
  • manažér IT služieb,
  • manažér vývoja IT,
  • manažér riadenia zmien,
  • digitálny produktový manažér,
  • pracovník technickej podpory,
  • systémový administrátor,
  • enterprise architekt,
  • finančný riaditeľ,
  • riaditeľ IT,
  • DevOps inžinier,
  • business analytik,
  • správca siete,
  • vývojár,
  • systémový integrátor

Certifikačná skúška

Po úspešnom ukončení kurzu môže účastník absolvovať medzinárodne uznávanú certifikačnú skúšku ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV), ktorá je organizovaná podľa podmienok a pravidiel PeopleCert. Ako absolvent nášho kurzu máte možnosť vykonať túto skúšku v certifikačných strediskách PeopleCert alebo online formou. Cena kurzu je vrátane certifikačnej skúšky.

Pre absolvovanie skúšky DSV je potrebné mať platný certifikát ITIL 4 Foundation, ktorý je podmienkou na rozšírenie kompetencií na špecializovanú úroveň.

Certifikačná skúška ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value prebieha formou testu na počítači, v ktorom si účastník vyberá správne odpovede. Test je v anglickom jazyku a pri zatvorenej knihe.

  • Názov skúšky: ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Exam
  • Počet otázok: 40
  • Úspešnosť: 28 správnych odpovedí (70 %)
  • Trvanie skúšky: 90 minút
  • Platnosť certifikácie: 3 roky

Cena certifikačnej skúšky je zahrnutá v cene kurzu.

ITIL

1560€

(bez DPH)

Cena certifikačnej skúšky je zahrnutá v cene kurzu!

Informácie

  • 08.2025 │Bratislava, online
  • 09.2025 │Žilina, online

Mám záujem o certifikáciu!

Vstupné znalosti

Podmienkou účasti je platný certifikát ITIL 4 Foundation. Odporúča sa aspoň dvojročná prax v oblasti IT služieb alebo IT Service Managementu. Základné technické zručnosti a práca s počítačom sú samozrejmosťou.

Cieľová skupina

  • IT projektový manažér,
  • IT špecialista,
  • IT manažér,
  • IT konzultant,
  • vedúci IT tímu,
  • manažér IT služieb,
  • manažér vývoja IT,
  • manažér riadenia zmien,
  • digitálny produktový manažér,
  • pracovník technickej podpory,
  • systémový administrátor,
  • enterprise architekt,
  • finančný riaditeľ,
  • riaditeľ IT,
  • DevOps inžinier,
  • business analytik,
  • správca siete,
  • vývojár,
  • systémový integrátor

Kontaktujte nás

Nie ste si istý výberom správneho kurzu či certifikácie? Neváhajte nás kontaktovať, radi zodpovieme všetky vaše otázky.