Please add some widget in Offcanvs Sidebar
Kurz ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) je zameraný na riadenie interakcií medzi poskytovateľmi služieb a ich zákazníkmi, používateľmi, dodávateľmi a inými zainteresovanými stranami. Učí, ako vytvárať hodnotu spoločne s klientmi, ako efektívne riadiť zákaznícku cestu (customer journey) a zlepšovať zákaznícku skúsenosť (CX).
Kurz pokrýva dôležité aspekty ako budovanie vzťahov, komunikáciu, riadenie očakávaní, návrh a riadenie služieb, SLA, onboarding a offboarding zákazníkov, či hodnotenie spokojnosti. Je ideálny pre tých, ktorí pracujú v oblastiach zákazníckej podpory, riadenia služieb, vývoja a prevádzky IT služieb, a ktorí chcú prehĺbiť svoje schopnosti v oblasti zapájania stakeholderov.
Účastníci kurzu získajú oficiálne študijné materiály v anglickom jazyku. Výučba v prípade prezenčnej alebo online formy prebieha v slovenskom jazyku, ak je zabezpečený slovenský lektor. Certifikačná skúška je v angličtine, formou online testu s výberom správnej odpovede.
Prezenčná forma
Prezenčná forma je tradičný spôsob výučby. Tento formát prebieha ako interakčný priamy kontakt medzi lektorom a účastníkmi kurzu formou výkladu problematiky, praktických príkladov a cvičení a samozrejme diskusie. Účastníci majú tak možnosť pýtať sa okamžite svoje otázky a dostávať na ne odpovede. Kurz prebieha za fyzickej účasti lektora a účastníkov kurzu v našich priestoroch v Žiline alebo Bratislave. Kurz trvá 3 dni počas pracovných dní od 8:00 do 16:00.
Online forma
Účastníci absolvujú kurz online so živým lektorom cez počítač. Účastníci budú mať prístup k študijným materiálom v podobe súboru. Interakcia medzi účastníkmi a lektorom prebieha v podobe online výkladu a diskusie. Online verzia kurzu poskytuje flexibilitu a umožňuje sa pripojiť z pohodlia domova alebo z práce.
E-learning forma
E-learning predstavuje formu samoštúdia študijných materiálov v e-learningovom konte. Výhodou tejto formy štúdia je úplná pružnosť v termínoch, keďže nie je nutnosť viazať sa na lektora alebo priestory. Táto forma je z pohľadu účastníkov najflexibilnejšia, keďže je možné venovať sa kurzu podľa vlastných možností a preferencií.
Ako to prebieha?
Účastník, ktorý si vyberie formu e-learningu získa prístupové kódy do e-learningového konta pre absolvovanie kurzu. Účastníci môžu postupovať vlastným tempom v priebehu celého vzdelávania. Výhodou je optimalizácia pre mobilné zariadenia, čo znamená, že vzdelávať sa budete môcť kdekoľvek a kedykoľvek. Kvôli vzdelávaniu nemusíte nikam cestovať alebo sa prispôsobovať termínom, stačí Vám iba počítač/telefón a prístup k internetu. Počas celého vzdelávania máte prístup ku kontrolným záznamom procesu učenia a možnosť tak sledovať svoj pokrok.
Obsah tejto e-learningovej formy kurzu zodpovedá ostatným formám (online alebo prezenčnej). Pri e-learningu je výklad školiteľa nahrádzaný audiovizuálnou nahrávkou v anglickom jazyku.
Obsah kurzu pozostáva z prvkov a aktivít ako:
So zodpovedným prístupom k samoštúdiu, je táto forma vzdelávania naozaj výhodou, keďže ponúka:
Certifikačná skúška cez e-learning
Po absolvovaní každej kapitoly sa účastníkovi sprístupnia otázky, ktoré preverujú získané znalosti a pripravujú ho na záverečnú skúšku. Absolvovaním všetkých kapitol budete pripravený na záverečnú skúšku, ktorú môžete vykonať z pohodlia domova ihneď po dokončení alebo neskôr podľa vlastného uváženia.
Certifikačnú skúšku je potrebné vykonať do 12 mesiacov od zakúpenia e-learningovej formy kurzu!
Aký je rozdiel medzi formou online a e-learning?
Hlavným rozdielom je forma výučby. Pokiaľ pri online musí byť účastník prítomný a aktívny počas vyučovacích hodín pri e-learningu si toto plánuje a organizuje sám. Získaním kódov a prístupu si vyhradzujete čas na vzdelávanie sám a nikto iný vás v tom neobmedzuje. V prípade zmeny plánov, nemáte žiadnu absenciu a nemusíte si riešiť náhradný termín výučby.
E-learning poskytuje naozaj dlhý časový úsek (1 rok) na zvládnutie problematiky, opakovanie jednotlivých kapitol a samoštúdium pre úspešné zvládnutie certifikačnej skúšky.
Kliknutím na tlačidlo Mám záujem otvoríte formulár. Po jeho vyplnení kliknite Odoslať. Obratom vás bude kontaktovať náš zamestnanec s informáciami o realizácií kurzu. Ak je vypísaný termín kurzu, môžete sa priamo prihlásiť na tento termín. Vyhradzujeme si právo neotvoriť kurz v prípade nenaplnenia minimálnej požadovanej kapacity.
Je to pokročilý certifikačný kurz v rámci ITIL 4, ktorý sa zameriava na riadenie vzťahov so zainteresovanými stranami a maximalizáciu hodnoty služieb prostredníctvom efektívnej interakcie so zákazníkmi, užívateľmi a ďalšími stakeholdermi.
Kurz je vhodný pre profesionálov v IT a manažérov služieb, ktorí sú zodpovední za riadenie požiadaviek zákazníkov, zákaznícku skúsenosť, servisné dodávky, ako aj za optimalizáciu zákazníckych vzťahov a tvorbu hodnoty.
Odporúča sa mať certifikát ITIL 4 Foundation, pretože DSV stavia na základných znalostiach o ITIL 4 koncepciách, systéme hodnoty služieb a základných princípoch.
Kurz sa spravidla realizuje ako 3- až 4-denný intenzívny školenie, ktoré kombinuje teóriu s praktickými príkladmi a cvičeniami. Môže byť poskytovaný ako prezenčne alebo online.
(€ s DPH)
Informácie
Podmienkou účasti je platný certifikát ITIL 4 Foundation. Odporúča sa aspoň dvojročná prax v oblasti IT služieb alebo IT Service Managementu. Základné technické zručnosti a práca s počítačom sú samozrejmosťou.
(bez DPH)
Informácie
Podmienkou účasti je platný certifikát ITIL 4 Foundation. Odporúča sa aspoň dvojročná prax v oblasti IT služieb alebo IT Service Managementu. Základné technické zručnosti a práca s počítačom sú samozrejmosťou.
Nie ste si istý výberom správneho kurzu či certifikácie? Neváhajte nás kontaktovať, radi zodpovieme všetky vaše otázky.